.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گزارش «شمال نیوز» از نشست خبری مشترک استانداران مازندران و ولگاگراد روسیه ؛
استانداران : زمینه فعالیت اقتصادی تجاری در مازندران و ولگاگراد روسیه تسهیل و تسریع شود
شمال نیوز : اندری بوچاروف د با بیان این که تفاهم نامه یی که بین دو استان امضاء شد پایه همکاری ما خواهد بود، افزود: ظرفیت بالایی را در دو طرف برای همکاری و توسعه مناسبات می بینم و در نشست با بخش دولتی و خصوصی مازندران، محور همکاری ها را مشخص کردیم.....

شمال نیوز : استاندار ولگاگراد روسیه  گفت : ظرفیت بالایی را در دو طرف برای همکاری و توسعه مناسبات می بینم و در نشست با بخش دولتی و خصوصی مازندران، محور همکاری ها را مشخص کردیم. ‎

به گزارش شمال نیوز ، اندری بوچاروف ، در نشست خبری که در پایان نشست مشترک استانداران ولگاگراد و مازندران برگزار شد ، اظهار داشت : ظرفیت بالایی را در دو طرف برای همکاری و توسعه مناسبات می بینم و در نشست با بخش دولتی و خصوصی مازندران، محور همکاری ها را مشخص کردیم.

http://www.shomalnews.com/photo/153486063622059567.jpg

اندری بوچاروف د با بیان این که تفاهم نامه یی که بین دو استان امضاء شد پایه همکاری ما خواهد بود، افزود: ظرفیت بالایی را در دو طرف برای همکاری و توسعه مناسبات می بینم و در نشست با بخش دولتی و خصوصی مازندران، محور همکاری ها را مشخص کردیم.

وی با بیان این که برای تقویت تعاملات، تصمیماتی خواهیم گرفت، عنوان نمود: باید هدف گذاری های صورت گرفته را با توجه به مشکلات موجود با جدیت دنبال نماییم.

بوچاروف سهم صادرات استان ولگاگراد از طریق بندر امیرآباد را 7 درصد عنوان کرد و آن را قابل ملاحظه دانست و گفت: برنامه های خوب و موثری با استاندار مازندران برای افزایش این سهم در آینده داریم.

استاندار ولگاگراد با اشاره به این که امروز زیرساخت های خوبی را در بندر امیرآباد ملاحظه کردم که در حال توسعه است و این، نقطه ای مهم برای توسعه روابط است، یادآور شد: چشم انداز خوبی پیش روی ماست و باید از ظرفیت بندر امیرآباد بدرستی استفاده کنیم.

 گفتنی است، اندری بوچاروف که روز سه شنبه 3ی ام مرداد در راس هیئتی 40 نفره برای سفر یک روزه وارد مازندران شد، در پایان این سفر با استاندار مازندران دیدار، گفتگو و یادداشت تفاهم همکاری امضا نمود.

استاندار ولگاگراد در این سفر هم چنین از ظرفیت ها و قابلیت های منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد بهشهر بازدید نمود و با فعالان اقتصادی استان دیدار و گفتگو کرد.

http://www.shomalnews.com/photo/153486063646412022.jpg

اسلامی : ایران و روسیه، ظرفیت های بسیار ارزشمندی را در اختیار دارند


استاندار مازندران، گفت: ایران و روسیه، ظرفیت های بسیار ارزشمندی را در اختیار دارند و همکاری های اقتصادی دو طرف که مورد تایید رهبران دو کشور است، نیازمند تحول اساسی است.

به گزارش شمال نیوز ، محمد اسلامی در نشست با اندری بوچاروف، استاندار ولگا گراد روسیه با اشاره به این که فرصت های همجواری و همسایگی و ظرفیت های در اختیار استان های مازندران و ولگاگراد می تواند دو استان را به دروازه ورود دو کشور تبدیل کند، خاطرنشان ساخت: مازندران با 12 میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی و تولید 6.5 میلیون تن تولیدات زراعی، باغی، شیلاتی، دامی و .... دارای ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه مبادلات با استان ولگاگراد روسیه است.

استاندار مازندران با اعلام این که برای افزایش تبادلات بین دو استان مازندران و ولگاگراد تا سقف 200 میلیون دلار در گام نخست هدف گذاری شده است، افزود: محور عملیات و اقدامات، بخش خصوصی دو کشور هستند و استانداران دو استان توقع دارند که بخش خصوصی، تفاهم نامه های مبادله شده را عملیاتی کند و به مرحله قرارداد برساند.

مقام عالی دولت در مازندران، با بیان این که قدرت کشورها باید در خدمت صلح و ثبات و پیشرفت کشورها قرار گیرد، گفت: ایران و روسیه، ظرفیت های بسیار ارزشمندی را در اختیار دارند و همکاری های اقتصادی دو طرف که مورد تایید رهبران دو کشور است، نیازمند تحول اساسی است و بخش خصوصی از نظر کشور ایران و روسیه، محور این تحولات می باشد.

استاندار مازندران، با اشاره به این که دو استاندار توافق کردیم زیرساخت های لازم را به عنوان تکالیف دولتی در دو استان ایجاد نماییم تا زمینه فعالیت اقتصادی تجاری فعالان دو طرف تسهیل و تسریع شود، اظهار داشت: این زیرساخت ها باید در بنادر دو کشور با قابلیت مورد نیاز بوجود آید و تقویت شود.

http://www.shomalnews.com/photo/153486063616124975.jpg

 اسلامی، گفت: همکاری های علمی و آموزشی بین موسسات دو کشور، توسعه مسافرت های مردم دو استان و برقراری پروازهای برنامه ای منظم بین استان مازندران و ولگاگراد، از دیگر محورهای همکاری در تفاهم نامه ای است که بین دو استاندار امضاء می شود.

وی، افزود: توافقات صورت گرفته در این دیدار، نقطه عطف همکاری های دو کشور ایران و روسیه با محوریت استان مازندران و ولگاگراد خواهد بود.

 اسلامی و اندری بوچاروف، استانداران مازندران و ولگاگراد در پایان این دیدار در خصوص برقراری روابط بین المللی و اقتصاد خارجی در زمینه های بازرگانی، اقتصادی، نوآوری، فناوری، اجتماعی و فرهنگی یادداشت تفاهم امضاء کردند.

هدف از انعقاد این تفاهم نامه که در یک مقدمه و 12بند تنظیم و به امضای محمد اسلامی، استاندار مازندران و بوچاروف، استاندار ولگاگراد روسیه رسید، توسعه و تقویت همکاری بین طرفین در زمینه های یاد شده بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه و قراردادهای بین المللی که دو طرف در آن مشارکت دارند، می باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.